Sunday, January 2, 2011

salam semua....

Tahun 2011 da membuka tirai....hari ini hari kedua, bagaimana hari semalam telah berlalu begitu juga hari ini yang pasti akan berlalu...dan 2011 juga pasti akan berlalu, jadi pastikan ia berlalu dengan penuh kepuasan dan tanpa sesalan

Apa caranya?

mudah sahaja: hidup la sebagai seorang hamba pada Pencipta, bangunlah sebagai khalifah di muka Bumi

sedarlah kita hidup ini bermasyarakat bukan nya sebatang kara yang punya urusan sendiri sahaja, ada tanggungjawab bukan sahaja pada diri

itu peringatan buat aku sendiri waniyummy

2010 aku tinggalkan dengan penuh makna, jatuh dan bangun kadang tersungkur...suka duka yang memang memang menjadi rencah buat warna pada hidupnya aku

kejayaan indah juga pasti kekal dalam kotak ingatan

aku bersyukur masih mampu lagi ku hadapi segalanya kerana aku yakin, ujian yang diberi setanding dengan kuatnya diri ini

2011, mari lalui dengan penuh semangat!

******

menutup tahun 2010 dengan blogger mini gath:

sebenarnya tak prepare langsung nak g gath tu, hanya diumpan untuk ke Mid Valley

tapi xpe....

menyelam sambil minum air, jumpe blogger and shopping!!

hari ni last day untuk YES, marilah kita habiskan sisa duit yang ada, pastu kita ikat perut sampai hujung bulan, kate nak kurus hahahaha....


joe yang kurus...aku?akan kurus hahaha


antara yang hadir...

1 comment:

  1. Lalui 2011 dgn semangat! yeah! hehe

    oh, gamba kepala sy ada kt situ. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...