Monday, January 24, 2011

kasihnya ibu dan ayah

salam semua
yehaaaa waniyummy sedang bercuti...now di Johor...ada disamping famili tersayang...balik sebab cuti 2 hari..kalo cuti sehari memang x sempat, belum sehebat itu untuk ulang alik ye...
drive sorang2 memang memboringkan ditambah dengan satu masalah yang sangat menyakitkan hati
**arial (betulke eja camni?) kereta kena curik**
da 2minggu kot
memang kepale lutut punye pencuri, sgt2 menyusahkan aku memang mintak makian btol ko kan?
tapi aku tahu ni ujian dari Allah..harus sabar..jadi aku macam buat2 xde ape berlaku, x dengar radio sebab nak rase sunyi yang aman (walhal sbb x clear)
tp tadi bile aku xdpt dgr radio sepanjang 330 minit perjalanan seorang diri memang sgt sunyi ok rase hati ni memang sgt nak tanye pencurik bahlol tu kenape ko curik arial aku?ape salah aku?ape hak ko nak amik arial aku?
ko tau tak kereta tu pun aku xhabis bayar lagi ko nak tmbh pembayaran aku lagi ye
jadi duit, sile bersedia utk ditukar dengan arial yg baru
***
so now kat Johor ni seronok sgt sebab ade famili depan mata, sgt tenang ok, even ade sedikit kesedihan sebab Abdul demam teruk.Mak suruh bawak g hospital tapi ayah tak bagi sebab x sanggup tgk Abdul duk hospital.doakan Abdul sembuh yer.Die la pengerat kasih sayang kami sekeluarga
Kasih nya mak, tak nak biarkan pun anak dia kesakitan walau sekejap cuma, kasih ayah x sanggup nak biarkan anak menderita sebab rawatan
keadaan yang sgt rumit ye
dan aku tahu mak dan ayah masing2 cuba nak pastikan yang anak2 mereka dapat yang terbaik
oh sedih kan?
***
bila da besar panjang mcm skarang baru la tahu yang ape yg mak ayah buat selama ni memang for the sake of our happiness
memang rasa bersalah bila terkenang kan kadang kala aku kat sana bergelak ketawa dengan terbahak2 nya sedangkan mak and ayah kat rumah sibuk dan susah adik2 yang lain
jadi kawan2 bila nampak saya ketawa terbahak2 tolong ingat kan aku
ketawa sikit2 boleh la kan aku kan suka nak over2 ni lebih2 lagi dengan lawak2 tahap tangkap kepale otak if tak gelak oleh beberapa makhluk x berapa nak halus saiz badannya
ok now nak tido as esok pagi memang da janji dengan nor uda and eny nak masak sarapan sebelum mereka ke sekolah
sila percaya ye semua
pss:Adik dpt masuk MRSM, haruslah sebagai kakak buat ape2 yang patut.silekan wani!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...