Thursday, January 13, 2011

Buat kamu

Kawan,
Terima kasih aku tuturkan pada kamu
Sudinya kamu memberi senyuman
Sanggupnya kamu berbicara dengan aku
Cukup membuatkan aku rasa aku ini wujud dikalangan kamu

Teman
Terima kasih aku ucapkan buat kamu
Sudinya kamu menyapa indah perjalanan hidup aku
Sanggupnya kamu berkongsi rasa bersama aku
Cukup membuatkan aku rasa aku ini bukanlah keseorangan

Sahabat
Terima kasih aku titipkan buat kamu
Sudinya kamu disakiti oleh lalainya sifat aku
Sanggupnya kamu menegur kekhilafan aku
Membuatkan aku rasa aku ini punya ruang untuk menjadi hebat seperti kamu

Sayang
Terima kasih aku ini tak terucap buat kalian
Sudinya kamu terima buruknya nya aku
Sanggupnya kamu bergadai segala hanya kerana aku
Membuatkan aku rasa aku ini kosong tanpa kamu

(mood sayu)
Rangkaian kata2 ini khas buat kalian semua yang pernah hadir dalam hidup ini. Walau sementara perkenalan kita, terima kasih aku ucapkan tas perkenalan itu.Maaf aku ucapkan atas segala yang mengguris.
Kadang diri ini terlalu alpa mengejar sebuah kehidupan. Terlalu lancang apabila berkata2. Apabila tersedar aku tahu aku hampir kehilangan kamu

Sejak 2 menjak ini aku memang asyik nak emo je.Entah.........banyak hati rasanya aku guris apatah aku abaikan demi diri aku sendiri. Mungkin fikiran masih berserabut.
Tapi bukan alasan untuk aku melukai kalian.Maaf.

Saat aku kesunyian ni.....
Aku rindu!
Rindu pada setiap insan yang pernah hadir mewarnai hidup aku.
Rindu pada ibu yang aku tahu dia sedang berduka tanpa aku disisi.
Rindu pada ayah yang aku tahu dia amat menyayangi aku anak perempuan sulungnya
Rindu pada adik beradik yang amat aku sayangi

***Aku ini terlalu perlukan kalian , terima kasih semua!***

jgn sedih2 mari layan gmbr2 dibawah:

terima kasih kamu2



1st coursemate yang kahwin..weeeee***jeles***


5 tahun bersama...selalu rindu...

setelah 4 tahun bersama2


bertemunya kami memang dirancang...muahaha!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...