Saturday, January 29, 2011

perhatian

rindu rasanya pada blog ni.sangat berharap blog ni tak ramai pun yang baca.dan sangat berharap apa yang anda baca jika ia berkaitan dengan diri saya sahaja, bila habis baca maka ia tamat di sini ye.tapi jika ia ilmu sampai2 kan lah ye
walaupun sekerat je yang baca blog ni saya nak ucapkan jutaan terima kasih sudi singgah.
memang kebanyakan dalam blog ni luahan hati saya.
tak best pon.apa yang boleh saya kata kan saya ni kuat mengeluh, suka mengadu domba?yeke?tapi ada orang kate tak pun..tapi saya rasa ye..ada masalh sikit pon nak emo.kate waniyummy haruslah ada emo kekekeke
hari mood sangat pelbagai.bila kerja memang tak boleh nak cakap apa sebab segala jenis mood saya akan dibayar dengan wang ringgit jadi saya rela dengan perasaan saya diabaikan tapi bila saya diluar waktu bekerja saya harap saya dilayan dengan baik.ye saya sangat perlukan perhatian.sangat2 memerlukan perhatian.bukan gedik nak perhatian tapi mmg sgt memerlukan perhatian.saya kecewa bila rasa kurang kasih sayang.
dari mak ayah memang cukup sgt2.tapi mak ayah jauh, tak dapat nak diluahkan secara fizikal.sebab tu bila ada kelapangan saya wajib balik kg kerana rasa secara fizikal nya saya kurang kasih sayang.anda begitu?mungkin saya je kot sebab saya ni memang kalo anda kenal secara dekat pasti menyampah.jadi buat yang masih bertahan terima kasih
saya sangat suka berkawan dengan orang yang suka memberikan perhatian kepada saya, tapi nanti diayang tak suka saya sebab rasakan yang saya ni sangat melampau perhatian yang diperlukan
kadang2 saya akan rasa keseorangan yang amat sangat.macam sekarang ye!rasa cam sangat sunyi kot!rasa cam ape je.
tapi satu je yang saya sangat pasti.saya boleh dpt perhatian yang hakiki.ye!dari Pencipta saya sendiri.cuma terkadang saya sangat lalai utk mengingatinya
jadi saya harap saya masih diberi waktu demi sebuah perhatian hakiki
saya tahu saya diuji kerana prihatinnya Pencipta saya
saya tahu inilah perhatian yang saya minta
jadi saya harap dengan itu, perasaan kasih sayang antara saya den Pencipta saya bertambah mekar
~~~bimbing saya~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...