Thursday, January 20, 2011

jiran tetangga

aku nak juga menulis walaupun sikit je nak ditulis...
kekeke...saye sgt2 gembira sebab saya akan berpeluang balik Johor Isnin dan Selasa nanti
Lamanya rasa x balik Johor..walhal x sampai sebulan pun lagi....
rindu betul pada ibu yang sgt saya sayangi
ok hari ini nak cerita pasal jiran tetangga
anda hidup berjiran?
emm sejak dua menjak ni jiran saya semakin saiko..takut..mereka reka cerita yang membuat kan saya nak keluar rumah pun menggigil
bila cerita pada kawan2 yang lain kena gelak je..
cet
hesh..kok yer pon nak berbual2 jgn la tambah2 cerita2...aku ni penakut ok
tapi aku harap sangat kehidupan aku bertambah baik so that dapat la beli rumah kat Orion
muahahahaha..konon2 selamat la kan
ape2 pon aku kita kena berserah sahaja pada Allah
mana2 kita berada pun hanya Allah yang boleh membantu
kita
ok~~nak tido esok I keje. U ols doakan i tenang ye esok
kerja i sgt memerlukan ketenangan
s

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...