Sunday, November 14, 2010

~~yummy~~


hari yg agak memenatkan...alhamdulillah berjaya ditempuhi dengan gembira...mmg agak penat...yela..hari ni kan hari sabtu, biasa pukul 10pg tido lagi(kui kui)..tapi tadi 730pg da keluar dari rumah....bersama2 ciknor g hantar kawan kiteorg, Sukur utk g exam PTD kat Putrajaya then terus g site kat Jalan Ampang...wah sgt penat ok mencari sesuap nasi...so sile hargai nasi2 anda...

hehehe..yela walaupun aku hanye sebagai site supervisor aku terpaksa juga melakukan kerja2 buruh seperti mengangkat muatan berat (dahla aku sedia ade muatan berat hahaha) untuk pastikan kerja2 siap segera sbb berkejar nak g amik Tuan Sukur ye adik2 sekalian...

so aku kat site sampai pukul 5ptg...lepas amik Sukur kat Serdang (as ade hamba Allah tolong hantar dia..tq awk!!) terus g makan kat Pecelele Hentian Kajang...huh cannot tahan la...mkn mmg kaw2 as nak ganti balik lemak2 yg da digunakan sebelum tu...hahahah(patot pon muatan berat)..pecelele ni mmg mknn yg terbaik la....mmg confirm dpt ganti balik ye segala tenaga yg telah dicurahkan tadi......jom makan!!!
~
~
~

~~yummy~~sedap woo

dan masa otw balik dari KL ke Serdang tadi jumpe sebuah kereta yg bercirikan ttg kisah dongeng aku...so saye ade sedikit kegembiraan..lame da x jumpe kete2 macam tu..hehehe
ok la nak tido da.semoga hari ini lebih baik dari semalam...Isnin ade interview, satu pun x prepare lagi...so esok haruslah digunakan sebaik nya...
tata all
nite

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...