Friday, September 24, 2010

kisah dongeng aku...

nak tau? xnak tau pon aku nak bgtau gak..so sile kan bace...ehehehe
ni adelah sebuah perasaan bukan kepercayaan....
ok..begini citenye....
setiap kali aku nmpk kete mewah yg gempak2 seperti skyline R35, lamborghini ke, Ferrari ke...
itu sebenarnye satu petanda ade rezeki yg sedang menanti aku....
hehe...cam karut je kan....
mungkin juge satu kebetulan....
tapi mmg setiap kali aku nmpk kete tu...beberapa jam kemudian aku akan mendapat berita gembira...
seperti
-ade org tetibe bayar hutang....
-dpt project yg nilai nye mmg sgt2 diimpikan oleh sebuah company kecek cam aku....
-payment yg berzaman ditunggu tetibe masuk hari tu....
-ade org belanja mkn....(rezeki ok!)
-dll lagi yg hanye menjadi rahsia aku dan dia
hehehehe
wah so ketika aku bawak kete jgn terkejut kalo aku terkinja2 bile nmpk Ferari lalu sebelah..hehehe....bukan sbb ghairah dgn kete tu sgt..tp sbb rase ade something marvelous yg menanti.....
dan semalam....perkara itu berlaku lagi....bile aku terserempak skyline R35..alhamdulillah dan terimakasih tuan R35 sebab meggembirakan hati saye walau anda hanye lalu di sebelah saye..
hehehehe....
***happy***

dan saat2 aku sedang sedih menangis..aku mampu tersenyum bile nmpk kete seperti yg dibincangkan...
+__sekian__+






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...