Wednesday, November 24, 2010

tulang empat kerat anda..ape nilainya?

salam sahabat2....alhamdulillah esok aku akan start kerja dah....bersyukur sangat2 sebab diberi peluang untuk bekerja....yela da hampir 4 bulan aku konon2 menjadi bos....dan kini tiba masanya aku bertukar angin menjadi pekerja...muakakakakaka.....akibat 4 bulan menjadi BOS berat badan aku da naik 4kg!!!uh perasaan nya aku sorang je yg tahu...rasa nak siat kulit sendiri kemudian nak kikis sendiri lemak2 yang menempel dibadan ku..tapi apakan daya itu hanya sebuah perasaan so...abaikan....jadi mulai esok aku memang bercadang untuk meningkatkan segala aktiviti yang boleh MEMBAKAR lemak-lemak....uh lemak berlebihan NYAH la kau dari badan ku ini.....lemak kau dengar tak aku cakap ni?
walaupun aku akan start kerja esok, aku tetap akan teruskan bisnes kecek ku.................yela, buat bisnes memang masyukkkkk (kan joe?)..aku tak dapat nak nafikan!! tapi bagi aku.....bekerja adalah untuk menambahkan income dan MEMAKSIMAKAN tulang empat kerat ku yang masih kuat dan dan muda remaja ni....korang semua doakan la aku ye..nak sgt jadi Director sebuah company terkemuka suatu hari nanti yang pemiliknya ialah AKU....besar tak cita2...hehehe..besar!sebesar tuannya..muahahaha

buat masa sekarang company kecek ku da ada 3 projek yang akan disiapkan sebelum bulan ni berakhir...2 projek da berjaya dilaksanankan dengan cemerlang ...alhamdulillah.....indah sungguh kejayaan tu..tapi disebalik bisnes yang aku usahakan ni percaya lah ada 1001 kesulitan yang harus aku tempuhi...buat sahabat2 sekalian aku doakan kita semua sentiasa cekal dalam mengharungi hidup ini....sentiasa dalam lindungan payung rahmat dari Allah swt.
jadi mulai esok aku akan memulakan satu fasa baru dalam hidup..benar2 ingin memaksimakan masa yang ada sementara masih ada....

sukur:putus asa itu cuma 2 saat untuk dapatkan kembali aura kamu!


****


korang semua da bersedia?bersedia untuk ape?hahahahaha..Year End Sale (YES) da start ok....tapi belum panas lagi...korang da bersedia nak perabes duit2 korang....hahahah..aku sedikit bersedia...tak sabar nak beli handbeg, slingbag, jam, kasut, baju, seluar dan segala bagai yang sedikit branded sempena YES...hehehe..yela...duit takda tapi ada hati nak pakai yang agak2 mahal...kena la tunggu sale baru boleh beli....tahun lepas aku beli beg Carlo Rino dengan discount 60% ( harga asal beg tu RM579) kat Parkson KLCC ok....jam FOSSIL 30%....beg GUESS lagi...uh...memang indah YES nih....ingat tahun ni nak beli handbag COACH..muakakaka..ko ingat ko sape?hehehe...tapi aku mmg akan abaikan sebab bukan nya aku ni ada duit..hahaha..duit yang ada baikla simpan nak bayar MyGG dan PTPTN....muahahahaha....


so untuk yang gila bershopping pastikan anda cukup sihat sepanjang Disember nih....hehehe...



nak borong transport TV3 boleh?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...