Friday, November 5, 2010

sedih bertimbun2

alhamdulillah..baru je baik sepenuhnya dari demam yg paling teruk untuk tahun 2010 ni...agak dasyat di situ..huhu...sedih..bila aku demam aku mmg akan jadi penyedih....seolah2 mati tu sedang menunggu aku...alhamdulillah...da berlalu pun satu ujian dari Maha Pencipta ku....oho..aku if dikirakan kan aku demam 3 minggu berturut2....after je konvo aku terus demam..tapi still boleh jalan n kuar rumah..badan je lebih panas dari suhu yg sepatutnya....kemuncak demam aku last week la..hari khamis, jumaat n sabtu..berkurung kat rumah je....tp sebab rase sedih yg melampau..aku gagahkan jugak diri..drive sorang2 jumpe NOR kat UKM, bawak dia makan kat pecelele kat Hentian Kajang.....bercerita..dan cuba menepis segala kesedihan yg asek menimpa....bila aku sorang2 lagi la aku rasa sedih....huhu..so hari ni aku boleh claim yg aku sihat sepenuhnya...alhamdulillah

dalam demam+selesema+batuk....aku masih mampu gi hiking kat Broga Hill..cayalah my bebeh..hahaha...ni semua sebab hasutan makhluk x reti duduk diam SUKUR n YAZID
bukan setakat tu je..leh plak g berkelah bagai kat Tekala...aku bile jumpa air sungai mahupon swimming pool make mmg x tertahan lagi la utk aku menerjun kan diri....mmg aku la johan kategori perempuan mandi sungai paling lame...siap berenang katak n also berenang anjing ye...sgt cute disitu.....mmg terbaik....tapi terima la padahnya....segala jenis sendi dan otot2 pun bagi la pembalasan kat aku yg xsedar diri ni...da demam pun nak terkinja kinja jugak...huhu....
tapi xpe...at least aku x diselubungi kesedihan yg berpanjangan...

tapi semalam aku sedih lagi sekali...oh!!!!gambar KONVO aku bersama famili da xde dalam laptop!!!make dengan itu, berjurai-jurailah airmata aku....dengan masalah sedia ade yg x setel2 gambar konvo lak da hilang...make aku arahkan sekalian alam yg bertanggungjawab utk cari balik gambar tu....hua!!!!!!!!!!!!!!!!!!percaya lah aku sgt sedih..entry konvo da buat..tinggal x publish je sebab x sempat nak upload gambar..tp macam ni pulak jadinya....
adekah ini petanda aku kena amik master utk berkonvo sekali lagi?sape nak sponsor aku sambung master?ohoho..aku sedih....percayalah aku sgt2 sedih......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...