Sunday, November 7, 2010

rindu pada kecelaruan

bosan...tgh tunggu abang long sampai dari Johor......hehe..nak tau tak myGG da berape lame x jalan2 di atas jalan raya sebab roadtax da expired 3hb yg lalu (skema x?)....ayah da renew..tp disebabkan x balik Johor..xdpt la amik....so my dear abg long please smpi dengan cepat yer..nak dating ngan myGG ni....
huhu..seksa zahir batin tau xleh guna myGG...sedih tgk die kat depan rumah xgerak2..ade je hasutan2 yg suruh jalan je....cet!!kalau kena saman?hahaha..tu la aku..penakut+kalo buat salah mesti kantoi...hehehe...
sambil tunggu2 abg long..tgk2 gambar mase DARJAH 1..OMG!!..hehehe..i am so cute ok my dear frenz..hahaha...bluweks!!
da lebih 15 tahun ok aku meninggalkan darjah 1..aku mmg kategori budak comot la dulu..hahahaha...aku pakai tudung mmg la org tgk rase nak tarik je tudung aku..mane x nye, aku bukan je tutup rambut...dgn muke2 sekali aku tutup...disebabkan mak tensen and die sendiri rase rimas..die belikan aku tudung yg mmg nmpak trang tang tang muka aku..hua..kat sekolah kebangsaan selancar 2 tu aku mmg the one and only yg paki tudung macam tu...
mmg puas hati mak aku dapat belikan tudung tu utk aku..hehehe...tp bile da darjah 3 da ok kot..hahaha...


aku:baris tgh, 3 dari kiri (muke paling jelas dari keserabutan tudung tu aku la..hahaha)

aku mmg sgt ingat memori2 darjah 1..hehe..kelas 1Kejora dulu...korang dulu mesti pandai menulis dan membacakan?
masa darjah 1 dulu aku ade masalah nak bezakan sama ada nak tulis or nak baca huruf B ngan D....selalu tertukar2 mari saye bagi contoh ye adik2 sekalian

~~~Idu menanam danyak dunga~~~
ayat yg sebenar aku struggle nak buat time tu:
~~~Ibu menanam banyak bunga~~~

hahahahaha....mmg aku memohon ampun dan maaf kepada cikgu2 yg rase panas je ngan aku..hahahaha...nasib aku cute..mmg xjadi nak marah...
lagi satu..sampai Darjah 1 aku kalo bukak kasut kat sekolah (if ade Pendidikan jasmani or ape2 aktiviti yg kena bukak kasut) mmg aku pakai TERBALIK..belah kiri ke kanan yg belah kanan aku pakai belah kiri.....muakakakaka...bile ayah amik nak balik rumah, ayah tegur hahaha..time kena tegur tu jugak la aku tukar dengan tersipu2 walaupun da nak balik rumah...malu!!!!
xpe...dengan segala kesengalan yg aku pernah buat mase darjah 1...aku tetap dpt 5A tau mase darjah 6...hehehehe....terima kasih mak ayah n cikgu SKSD yg berusaha membetulkan aku yg selalu bercelaru nih..hehehehe....

abg long da sampai....jom g amik roadtax and segala bekalan makanan dari emak yg di cintai

(masih lagi sedih dengan kehilangan gambar konvo..oh wani!sile tabah!!)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...