Friday, May 6, 2011

zaman bujang yang akan berakhir

seronok mendengar khabar yang beberapa sahabat akan mengakhiri zaman bujang dengan sebuah ikatan perkahwinan.....
seronok dan sedikit cemburu...

wah gitu....katakan sahaja yang aku ini memang dah tak sabar nak menjadi seorang isteri kepada suami yang saya cintai....sila geli hahahaha

memang masih dalam perancangan yang pasti segala nya aku serahkan kepada Allah, Dia lah yang Maha Mengetahui segala yang terbaik buat hambaNya
biar setiap kerdipan mata dan helaan nafas ini dalam redhanya
biar payah untuk ditelan
biar sakit untuk diluah
asal masih ada cinta dari Nya...aku tetap utuh untuk meneruskan perjalanan ini


Jalan kita tiapnya berbeza tapi tujuan nya sama..
terkadang mungkin kita sehaluan
terkadang kita punya haluan tersendiri
usah bertelingkah bila kita sentiasa ingat tujuan kita tetap sama
cuma jalan yang berbeza


Buat insan kekasih hati bakal suami yang sentiasa ada disisi
sentiasa ada walau hanya untuk sebuah senyuman
doakan di hari yang penuh keberkatan agar teguh jodoh kita bersama
sampai syurga


Buat sahabat
yang bakal menjadi suri di hati suami
yang bakal menjadi ketua buat isteri tercinta
moga kamu sentiasa dalam limpah rahmat Allah
bahagia sampai syurga

undangan walimah anda semua selagi ada kudrat izin dariNya aku pasti penuhi
InsyaAllah


salam sayang

waniyummy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...