Sunday, December 5, 2010

new friends

Buat apa hujung minggu?hari ni waniyummy keluar berfoya2 (hehehe) setelah 6 hari berturut-turut dari 9pagi-6petang ada training yang sangat sangat memenatkan tapi menggembirakan... mana tak penat jika setiap hari otak anda diperah sekuat-kuatnya untuk mencurahkan idea dalam masa 30 minit, setiap hari sekurang2nya 3 kali ye...muahahaha...penat la sangat...ye la untuk aku yang dah lama berfoya2....memang memenatkan..ala2 otak aku terperanjat la... hahahaha

oklah...aku sangat2 ok untuk perkara tersebut cuma belum biasa..bila da biasa pasti biasa... alah bisa tegal biasa..kan?kan?


yang penting aku suka sebab setiap hari aku akan berjalan sekurang2nya 30minit sebelum sampai...maka aku akan KURUS..muahahahahaha....ngok!tapi aku amat berharap ia terjadi...

bagi anda yang sedang bekerja...cari la satu perkara yang menggembirakan tentang kerja anda...pasti anda akan lebih bersemangat untuk ke kerja...macam sorang kawan aku tu, dia seronok untuk pergi kerja sebab tak yah buat kerja rumah.dan ada ahli keluarga yang lain akan buatkan...muahahaha...apeda orang ini...



waniyummy:bila awak senyum, awak sangat cute. so sila senyum


aku harap sangat pilihan aku untuk menceburi bidang yang aku pilih ni mampu menggembirakan hidup aku yang akan datang, ye la aku mencari rezeki bukan untuk diri sendiri semata2 tapi untuk famili aku juga....buat masa sekarang ayah aku je sumber kewangan kami, kata kakak, mestilah bantu adik2..kan?kan?



new friends.....


cuma 11 orang saja termasuk si pengambil gambar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...