Monday, October 18, 2010

selamat hari lahir

selamat hari lahir buat diri sendiri...15 oktober yg lalu
thanx for all the wishes, gifts and card
tak berkesempatan utk mencoretkan keindahan 15 oktober 2010 yg telah pun berlalu
12.00 mlm 15 Oktober tu aku bersendirian...plan nak g makan ngan best buddy aku n beberapa sahabat tapi hajat x kesampaian..ade sedikit miscommunication~~agak sedih
xper..bile bersendirian boleh la aku bermunasabah and bermunasarawak..hehehe
aku bersyukur sgt masih lagi hidup dengan selesa, aman damai dan gembira di saat aku mencecah umur 23 tahun ni...
pelbagai memori pahit manis aku tinggal ketika usia aku 22 tahun
so dengan umur yg baru ni aku pun ade azam baru>>>
1) kurangkan tahap sensitiviti dan kememeh yg terlampau dlm diri
2)menstabilkan ekonomi dirike tahap yg lebih kukuh dan bergaya (ade ke?)
3) menjadi anak yg taat dan solehah lagi mendengar kate kepada mak ayah
tu ade la fokus nye..secara am nye, aku nak meningkatkan produktiviti dan kreativiti diri sebagai seorang hamba Allah, rakyat malaysia, anak kepada ibu ayah, kakak, dan sahabat.
soal tunang dan kahwin belum lagi menjadi priority, biar la jodoh yg menentukan
mmg nak kawen cepat pon, namun ade perkara yg perlu diselesaikan ttg itu
doakan kami dipanjangkan jodoh
**ok sambung cerita**
setelah bersendirian ditempat yg dirahsiakan, pagi tu aku bgn n bace berpuluh2 mesej di nokia E66 aku (dan beratus2 wish di fb)*thanx semua*then siap2 dan terus kene g kerja.
siap kerja semua dalam pukul 3 petang aku pun kuar jalan2 ngan kawan2 aku konon2 nak shopping kat Jusco Equine tapi tergendala sbb aku merajuk lagi
ep!!ape teruk sgt waniyummy ni..merajuk je keje...
so org lain shopping aku duduk melepak kat Jusco hehehe
pastu tanpa ade hati nak buat surprise bday party Sukur n yazid g Secret Recipe belikan White, Dark Chocolate Cheese utk aku
(nanti waniyummy upload ea)
thanx Sukur belanja!!
after shopping and lepak2 smua dlm kul 8 kiteorg pon gerak...
ke mana?look out point ampang
best woo kat sana antara tempat feveret aku kat KL
+sebenarnye ade org nak belanja makan kat Restoran Berputar menara KL tapi aku tolak...alasan>>segan la nak pergi berdua2an hahahaha..poyo tak?+
so kat sana mmg makan western..yg dtg >>nad, azam, yazid, ain, hazim n sukur!!
luv u all!!!
makan sambil gelak sakan dengar lawak yazid yg mmg xleh blah...
tiup2 kek, makan2 kek, chit-chat
n balik
***sekian***
walaupun simple sambutannya sy sgt menghargai
saya syg semua yg menyayangi saya dan mengingati saya
sempena ulang tahun kelahiran saya yg ke 23
sy isytiharkan saye nak kurus!!!!
(hahahaha tetibe)
ok salam ol

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...