Saturday, October 16, 2010

apabila sudah tersurat

~~~hmmmm~~
mengeluh seketika...semoga diberi kekuatan...ye aku sedih, geram dan rasa macam2 yg tak best...dan aku luahkan kat beberapa org yg aku percayai..tapi aku tengok die masih beraksi cool..seolah2 terlalu redha dengan ape yang harus kami hadapi..mampu lagi menggembirakan hari aku dan sahabat2 lain dengan lawak2 budus nye yg terlalu kiut....
nama pun bisness, pasti ade risiko..hari ni kami kerugian nilai yang besar...sungguh kecewa..da la baru semalam celebrate birthday...sedih x terkata...
manusia, kamu terlalu ego...
namun kami hargai pengalaman yang anda berikan kepada kami
pasti akan kami buktikan
kami bukan anak muda picisan
kami bukan anak muda yg hangat2 tahi ayam
kami mampu berjaya dengan kudrat yang ada...
kami lah sebaik2 ciptaanNya
semoga tiada lagi insan lain yg bersedih kerana kamu
nantikan kejayaan kami

mood:sedih tapi bersemangat



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...