Sunday, October 24, 2010

aku dah dewasa

wow!wani da dewasa la....kenape yerk?kerana untuk pertama kali nya aku seorang diri berjaya menghantar adik aku (abg teh) ke asrama die..wooo seyes aku merasakan perasaan yg aku da besar, da boleh diharapkan, dan boleh menghantar adik pulang ke asrama...hehehe..kenapa excited sgt?sbb ni la kali pertama...

selama ni da bnyk kali aku mintak kat mak n ayah nak amik n hantar abg teh tapi x diizinkan...mmg laluan aku n adik aku sejalan and sehaluan....aku dari KL nak ke Segamat of course la lalu Tangkak...so Tangkak adalah titik pertemuan nye utk amik adik aku kat Jasin....huhu...tp ayah aku mmg sanggup g amik n hantar adik aku....

tp hari ni mmg bersejarah...mak n ayah da boleh mengharapkan aku....tapi biasa lah kerana aku seorang anak gadis kebimbangan nye sedikit bertambah..da la sorang2 drive...1st time lak tu nak anta adik ke Jasin pastu pandai2 la cari jalan nak ke KL...jadi, pesanan dari mak n ayah aku tu mmg terlalu berjela2 dari pagi aku bgn smpi pukul 330ptg aku bertolak tadi...antara skrip yg aku mmg geli hati:

"kalau sesat cepat2 tepon ayah JANGAN tanye org"

wakakakakaka mmg aku ade gelak guling2 ngan adik2 aku yg lain.... ade jugak rupenye statement tu..hehehe.ayah ayah....k.ngah sayang ayah n mak bnyk bnyk bnyk!muahhh

mak pulak x abis2 pesan kat abg teh:

"tunjuk betul2 jalan kat k.ngah jgn tido2"

hehehe...bnyk lagi la pesanan2 yg aku rase mmg sgt menyentuh hati aku walapun pesanan tu aku sambut dengan gelak tawa bersama adik2 yg lain....

pukul 330 ptg gerak dr rumah, kul 500ptg da sampai SM Teknik Jasin..cekap dan tangkas ok aku drive hahaha

pastu balik aku ikut signboard kuar ke Tol Jasin...mmg skill mmbaca signboard aku da mantopp..yela dulu aku mmg terlalu sengal untuk memahami signboard...dulu ok..kini aku mmg hebat..hehehehe

so aku harap dengan kepercayaan mak n ayah aku yg semakin bertambah kepada aku ni aku akan lebih bersemangat untuk memajukan diri dan terus berusaha menabur budi kepada keluarga ku

chaiyok waniyummy!!!


kat depan istana negara:bwk a.teh jalan2 KL beli baju raya


bwk a.teh mkn kat MURNI SS2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...