Tuesday, October 19, 2010

kerja oh kerja

selamat tgh hari malaysia!!!

selesai menghantar dan meneman encik sukur ke SPA..congratz encik sukur untuk pertama kali nya merasai pengalaman di temuduga..tau pon cuak!!!
then, pagi tadi aku pulak dapat panggilan interview utk kali ke berapa ntah hari Khamis ni..so pergi je la...mana tau ade rezeki kan....
doakan yg terbaik buat aku

buat masa dan ketika ni aku uruskan syarikat kecek2 aku ni...best woo keje sendiri...bebas, puas, dan gembira ...aku ni ala2 x berapa gemar untuk ade bos..hahaha...sebab?!aku ni degil n sensitip x kena tempat...mmg da ramai nasihat kan kena kerja dulu utk timba pengalaman and dapatkan input2 berharga so aku terima nasihat tu sbb bagi aku bekerja ni mmg ade kekuatan tersendiri yg perlu aku serapkan dalam diri aku yg masih setahun jagung ni lagi mude remaja nih..ehe

ye la bile bekerja pasti lah berdisiplin tinggi
aku kan dulu pernah kerja kat MAB...pukul 7 pagi aku da keluar rumah drive kete, park kat komuter, naik komuter, jalan kaki 3km baru smpi tmpt keje...
tu mmg pengorbanan la utk aku yg berdisiplin x berapa tinggi

selain tu, kerja ni dapat menajam kan skill2 yg ada dan terpendam tau.....haha,,masa aku kerja dulu ada tetiba tu kena design logo...mmg cantik la aku buat siap dapat pujian...kalo bukan sebab bos suruh mmg aku xkan tau bakat kreatif aku..wakakakaka..terima kasih bos

so utk semua pekerja2 diluar, gunakan peluang bekerja sebaik mungkin!!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...