Wednesday, September 15, 2010

hati bergelora jiwa meronta

wah..hati aku mmg bergelora dan jiwa mmg meronta2..hehehe...utk kesekian kalinye...sebab?hehe..ade reunion FBI hari sabtu nih...so kwn2 sile jgn sentuh isu saiz badan....sensitip!!
doakan segala nya bejalan lancar..ye la...konvoi kan....melibatkan bnyk kenderaan....pemandu haruslah berhati2
antare perkara yg paling best sabtu nanti....aku TAK YAH DRIVE!!!suke..suke....aku mmg fail bab2 konvoi..kompem semua akan stuck sbb aku yg sengal..hehehe..aku kan ade dunia aku sendiri mase drive..
so thanx kepada yg sudi menumpangkan saye..to my GG...sile berehat!!hehe
raye kan mase utk berkumpul..semoga gathering kami kali ini memberikan hikmah dan kebaikan buat semua yg terlibat..amin
~~salam gelora~~~ehe...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...