Saturday, August 7, 2010

campur aduk.....

lame juge x update blog?nak bagi alasan ape ye?hehehe..xde alasan..yg pasti aku sgt2 gembira duduk di rumah bersama famili tercinta....best woo balik umah...ape yg korang suke bile balik umahyer?
setiap kali aku balik umah mesti ade sotong sambal..hehe..tu mmg makanan kegemaran aku..cian mak bz2 pon sempat lagi masak utk aku yg da besar panjang nih...hehe...
balik umah aku mmg sgt bz melayan famili terutama2 3 puteri serangkai n seorg putera comel..adik2 aku mmg manja plus gedik..haha..ade ke da darjah 2 pon nak dukung lagi...gedik..haha
makan rambutan setiap hari..tu je buah2an yg tinggal..yg lain da habis...hehe...tp esok insyaAllah aku da ade kat KL...ade projek..rezeki jgn di tolak..hehe...setelah berbincang ngan mak..aku pon dpt le kebenaran utk ke KL tp hanye utk 3 hari..huhu..sempat ke..so Kl..here i come..
mak siap pesan kenapa la k.ngah ni suke wat mende yg berisiko..kerja sudah..dpt gaji..yg nak berbisnes2 ni knape..hehehe..aku pon jawab le..da biasa..lagi pon bisnes ni ade kepuasan sendiri..bisnes ape yer?hehe..bnyk....salah satu nye menyupply kuih raye sebanyak 7ribu balang..projek usahasama ngan en sukur..pening gak tu...lagi?ade lagi..tp yg lain nanti next2 entry saye cite...
yg penting saye bersemangat nak cari duit..nak bagi mak yah n adik2 duit raye..nak beli baju baru utk famili sempena konvo aku nanti..nak tempah hotel lagi..macam2 impian yg terdekat..
mase utk tdo..nanti tulis lagi...selamat malam...
setiap ape yg kite lakukan hari ini pasti ade balasan di masa depan..baik yg kite lakukan..baik la balasan nye..jahat yg kite lakukan....terimalah balasan nanti...ingatan utk aku..waniyummy...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...