Tuesday, November 8, 2011

happy belated birthday

Assalamualaikum...sihat semua? Alhamdulillah masih ada kesempatan untuk menulis di laman ini. Hmm mmg sibuk dengan pelbagai perkara. Sekarang semakin fokus dengan kerja yang sedang dilakukan walaupun kadang-kala ada sahaja yang mengganggu kelancaran.

Semakin memberi segala komitmen yang diperlukan tanpa paksaan. Kerja bukan lagi kerja tapi satu keghairahan yang nikmatnya memberi erti sebuah perjalanan hidup yang belum tiba di nokhtahnya.


Kerja bukan lah sumber rezeki semata-mata, juga sebuah tanggungjawab yang perlu dilaksanakan demi kepentingan setiap yang keliling. Gembira apabila tugas berjaya diselesaikan, bahagia bila manfaat dikongsi bersama


Aku bukan nya wanita muslimah yang alim, jauh disudut hati nak sangat menjadi alim, penuh dengan ilmu dan amal.Bukan lah manusia yang kuat untuk menerima segala ujian dengan tenang. Pernah goyah, tapi kasih sayang Allah sentiasa buatkan aku kembali sedar agar kembali ke pangkal jalan.

Liku ranjau berduri sebuah perjalanan yang pernah dilalui mungkin belum cukup untuk menjadi sinopsis padat tentang erti keperitan dan derita sebuah kehidupan. Bahagia bila dihitung jumlahnya pasti lebih mampu menjadi dominan dalam saingan bersama.

Terima kasih semua untuk hidup yang telah kita lalui bersama. Semoga umur yang akan datang ini penuh dengan keberkatan dan redha Ilahi

Happy belated birthday wani! May Allah bless u all the way

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...