Saturday, April 2, 2011

perancangan yang superb

salam berhujung minggu semua

wah best nya dapat cuti kan?
sedihnya waniyummy tak cuti pun...
hari ni kerja 8 pagi-5ptg...esok pon same....nak mengeluh....tak perlu...
bak kate kawan yang masih menganggur "bersyukur da dapat kerja"....
ok aku cuba kuatkan semangat...hua bidang pekerjaan aku nih sgt2 mencabar emosi dan mental....fizikal sikit pon tak hehehe
tapi buat masa sekarang masih mampu bertahan
terus berdoa andai ini terbaik untuk aku kekal lah ia..perbaikilah ia
andai ada lagi yang lain terbaik buat aku semoga Allah permudahkan perjalanan dunia fana ini
teruskan kan berusaha dan Allah sahaja tempat aku bergantung....bukan org lain...bukan bos aku....bukan sapa2...hanya Allah
kita boleh jadi perancang yang superb...tapi siapalah kita untuk menjadikan rancangan itu realiti tanpa izin dari Allah

buat insan-insan yang sentiasa ada disisi untuk setiap luahan hati
terima kasih


Mari sama2 tingkatkan keperibadian kita dengan bahasa2 yang sopan dan indah
Perilaku yang mulia dan menyenangkan
Bahasa menunjukkan bangsa...tak gitu?







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...