Wednesday, March 2, 2011

moga cinta tetap hadir

salam sejahtera semua
em...hari ni mmg da set nak berkongsi tentang kisah cinta saya yang da terkubur
dia yang sebenarnya sgt penting untuk saya tp die selalu mengalirkan air mata saya dengan sikapnya yang tak pernah berubah walaupun saya banyak kali bagi peluang kepada dia
akhirnya saya mengalah....saya tinggalkan dia kerana saya mmg tak tahan lagi dengan perangai dia yang saban waktu mmg mengecewakan saya
bayangkan saya lakukan apa sahaja demi untuk bersama dengan dia..
sanggup menunggu lama walaupun die janji nak sampai 7.37 pagi tapi die tiba 8.40 pagi.. belum kira yang kadang kala dia tak muncul2 tanpa sebarang khabar berita
akhirnya saya duduk bersendirian mengalirkan air mata kerana kecewa nya saya..sakitnya hati saya kerana janji dimungkiri
tapi saya masih setia mengharapkan kamu pasti akan berubah selari dengan kematangan mu
sanggup menghidu segala bau yang ada padanya...bau rokok yang mmg saya benci (saya selalu doa cinta hati saya tak merokok tp kamu hadir juga dlm hidup saya)...bau ketiak masam selepas pulang dari kerja....bau wangi yang kadang2 mmg saya tak boleh terima dan akibat kan saya bersin sepanjang hari.....
saya biarkan sahaja kerana setianya saya pada kamu tanpa belah bahagi
sanggup berlari ala2 100m punya sprinter sbb tak nak kamu tunggu saya lama2 bila kamu da sampai
baik kan saya?patuh kan saya?
tapi apa yang saya dapat....kamu x lindungi pun saya..biarkan saya ditolak2, dihimpit2 malah kadang kala dipijak2 oleh orang lain
tak penting ke saya ni?
jadi beberapa hari lepas saya da buat keputusan kamu harus saya tinggalkan
kesetiaan ini bagai tiada penghargaan
tapi saya yakin saya pasti akan kembali pada kamu saat2 terdesak yang kamu saya harap sentiasa ada untuk saya
jadi komuter babai...i da naik star lrt skarang...kekekekeke
i luv u all...
salam sayang waniyummy

1 comment:

  1. demn! bongok. ko mmg berbakat jadi penipu besar. hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...