Sunday, September 25, 2011

UP AND DOWN

hahahaha. wujud lagi belog ini. banyak sangat perkara yg beyond expectation (wah ayat ko!) berlaku dalam hidup aku sekarang. ya! saya sakit. kalo sekarang nampak saya sangat gemuk jangan nak kutuk sangat, ia adalah kesan sampingan perodsolone dan segala macam ubat serta hormone yang perlu diambil yang mendebabkan lagi badan nih as well as menambahkan selera tahap infiniti huaaaa....

tetap yakin dan pasti, ujian dari Allah tanda kasih sayang dan peringatan serta mudah-mudahan menggugurkan banyak nya dosa aku kat muka bumi ini.

sekarang da semakin sembuh, doakan saya sembuh sepenuhnya.
lepas bergelut (eceh siap gelut-gelut lak) dengan diri sendiri tentang penyakit ada lagi perkara yang perlu digelutkan:

-KAWAN MAKAN KAWAN SAMPAI KENYANG-

sungguh rasa nak menyumpah seranah dengan segala kata-kata kesat yang wujud dalam dunia, tapi itu cuma perasaan, masih ada hati dan perasaan. jadi apa tindakan saya?

berdiam diri?

oh no no no no. saya telah menegur beliau secara berhemah. one to one. aha, sgt cool okeh! yeke? yela, dari aku g sound die kat wall fb, kutuk2 dia dengan kawan2 dan seantero alam kan.


tau apa balasan nya? saya di tempelak habis-habisan

sungguh ego. sangat ego. gila bab nye ego

tapi tadehal la. as long as aku da luahkan apa yang aku rasa n cuba memperbaiki hubungan kekawanan

paling tak tahan aku diajar satu perkara yang mendukacitakan sebagai seorang kawan
dia kata kat aku "dalam biz tiada istilah sahabat yang ada hanya respek"

ececececece..cool bebeh cool....

so kepada sesiapa yang berkawan aku nak share apa yang aku baca kat sini
banyak yang boleh diambil sebagai panduan seorang kawan atau sahabat.

ok lah, cukuplah sesi berkongsi rasa. ayuh semua hargai setiap yang dikeliling kita! mereka adalah bonus buat kita!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...